Thursday, March 19, 2015

Ali Baba Drops New Piece, Focuses On Greedy Politicians This Time


Multi tallented Nigerian comedian, Ali Baba is widely regarded as someone who never makes secret his opinions especially on social issues. He recently dropped a new piece in which he diplomatically addressed certain unnamed individuals who happen to be greedy politicians looting Nigeria’s economy and pulling the strings of a number of people in government. Take a look at what he dropped this time:


When I lose weight I go fine oooo… Chai… I resemble person WEY him hand don touch government money… And we go court, them no still fit collect the money back. I be like party stole what, sorry stalwart… I be like person WEY no get PMS vessel, but dey collect subsidy… I be like person WEY him name no dey primaries but I am the flag bearer… I be like person WEY Government dey inform of things before e happen… I be like owner of Lekki tollgate… I be like person WEY know who go win the next election… I be like person WEY dey senate, I no fit move one motion in the last 12 years.. I only vote nay or ayes… I be like owner of oil license… Yet I no know where the well dey…. I be like person WEY fit sell Bulletproof BMW 7 series of 45m at 125m… I be like person…

No comments:

Post a Comment

RMD Refutes Claims Of Him Joining The Apc

The entire online community was agog with news that Nollywood actor turned-politician, Richard Mofe-Damijo (RMD) had joined the massive ...